Corntoz perisa kari.


Hari tu aku masuk pasar raya. Ada event Mamee. Aku nampak ada produk baru: Corntoz perisa kari.

Mulanya aku tak perasan pun. Sebab perisa kari kan macam perisa biasa je kan? Tapi staff kata ni perisa baru. Bila fikir balik, betul lah tu. Sebab tak pernah lagi aku makan Corntoz perisa kari.

Harga asal RM2.30. Staff kata takde promo. Tapi bila dah bayar, ada je diskaun. Dapat harga RM1.60. 😏

Rasa Corntoz perisa kari ni memang tak lari dari rasa tipikal Corntoz. Siapa yang pernah makan mana-mana jajan Corntoz, mesti tahu.


Cuma yang lainnya, ada rasa dan aroma kari. Tak pedas pun. Macam rasa jajan SMAX pek merah.

Total damage: RM1.60

Post a Comment

0 Comments