Bola Katok
☑ Kaki Komik
☑ Jajan Lover Kolaborasi | Review
Contact Form
Sebelum balik rumah, aku singgah KFC kejap. Nak order set Chicky Meal. Ada stic…
Read moreHari tu kan aku ada info yang Tealive bakal bagi scented card laici dalam promo…
Read moreBila dah melangkah pintu masuk Popular, aku memang akan terus ke bahagian komik…
Read moreTak pernah aku jumpa promo gini. Kisahnya masa masuk AEON, aku nampak ada kerta…
Read moreHari tu kan aku pergi ZUS. Beli air dan dapat free jajan Mamee Monster seketul.…
Read more|
Hujan, kuseru dikau ...
14/5/26 • 12:54 AM
|
review