Bola Katok
☑ Kaki Komik
☑ Jajan Lover Kolaborasi | Review
Contact Form
Lepas satu, satu. Sejak 2 menjak ni, rasanya Blogger atau Google tengah buat se…
Read moreMasa masuk kedai runcit, aku pergi bahagian roti. Tengok-tengok, ada roti baru.…
Read moreSebelum balik rumah, aku singgah KFC kejap. Nak order set Chicky Meal. Ada stic…
Read moreHari tu kan aku ada info yang Tealive bakal bagi scented card laici dalam promo…
Read moreBila dah melangkah pintu masuk Popular, aku memang akan terus ke bahagian komik…
Read more|
Hujan, kuseru dikau ...
14/5/26 • 12:54 AM
|
review