Sejak 2 menjak ni, rasanya Blogger atau Google tengah buat sesuatu. Upgrade blog barangkali?
Beberapa hari lepas, terasa sendu sikit masa blogwalking. Komen tak meriah. Rupanya ada masalah dengan ruang komen.
Tak lama tu, dah elok balik.
Kali ni pulak, muncul masalah baru. Widget Followers buat hal. Kalau perasan, butang nak follow tu hilang separuh. Ada blog yang tak nampak langsung butang tu.
Harap Blogger cepat lah betulkan balik apa yang dah rosak ni. 😢
0 Comments