Dapat sample Nescafé percuma bila beli biskut kat AEON.


Tak pernah aku jumpa promo gini. Kisahnya masa masuk AEON, aku nampak ada kertas kat rak biskut.


Katanya kalau beli mana-mana biskut, akan dapat sample pack Nescafé. Aku pun tanya staff customer service. Betul kata dia. Aku order 2 ketul biskut resit asing-asing sebab nak dapat 2 sample.


Balik rumah, aku try lah kopi ni. Walaupun gambar kat kotak tu ada 3 ketul kopi, tapi dalam tu ada 2 ketul Nescafé Gold 3 in 1 yakni perisa Dark Latte dan Café White.


Aku jarang sangat lah minum kopi 3 in 1. Lagi-lagi dari Nescafé sebab rasa kopinya kuat yakmat. Tapi sebab dah dapat free ni, kena lah cuba kan?



Rasa kopi Dark Latte lagi better dari Café White. Lagi kick dan manis tu balance lah jugak. Café White rasa tawar sikit. 😅

Post a Comment

0 Comments