Katanya kalau beli mana-mana biskut, akan dapat sample pack Nescafé. Aku pun tanya staff customer service. Betul kata dia. Aku order 2 ketul biskut resit asing-asing sebab nak dapat 2 sample.
Balik rumah, aku try lah kopi ni. Walaupun gambar kat kotak tu ada 3 ketul kopi, tapi dalam tu ada 2 ketul Nescafé Gold 3 in 1 yakni perisa Dark Latte dan Café White.
Aku jarang sangat lah minum kopi 3 in 1. Lagi-lagi dari Nescafé sebab rasa kopinya kuat yakmat. Tapi sebab dah dapat free ni, kena lah cuba kan?






0 Comments