Masa masuk kedai runcit, aku pergi bahagian roti. Tengok-tengok, ada roti baru. Tengok sekali lagi, macam bukan.
![]() |
| Pek lama. |
| Pek baru. |
Rupanya roti krim Gardenia perisa vanila dah pakai baju baru. Hari tu aku beli yang lama. Tak makan lagi. Jumpa pulak kali ni yang baru. Aku beli jugak. 😄






0 Comments