Hari tu kan aku ada info yang Tealive bakal bagi scented card laici dalam promo terbaru diorang. Masa aku pergi dulu tu, aku tak dapat pun kad tu. Sebab promo tak start pun lagi.
Alang-alang dah ada kat satu cawangan Tealive ni, aku pun order lah seketul air laici. Aku order versi air gas. Harga seketul lepas tolak voucher, dapat RM6.20.
Aku mintak staff jangan tampal sticker laici kat cawan plastik. Sebab aku nak letak sticker tu dalam album. Nanti bila dah tampal kat cawan, payah pulak nak cabut.
Mulanya, staff tu macam tak nak bagi. Dia cakap ikut SOP lah apa lah. Lepas dia call tanya bos dia, baru boleh. Alahai. Sticker cinonet je pun. Kenapa nak SOP bagai? 😌
Cawangan sini takde kad gantung kat cawan macam yang aku dapat hari tu. Pelik jugak. Cawangan sebelum ni kemain banyak. Staff sini kata tak pernah nampak pun kad gantung tu.
Biarkan lah. Lagipun aku datang nak collect scented card laici je. Buat raso-raso sempena promo laici ni.




0 Comments