What's up?

  • run

    HOME

Makan mi instan BonCabe level 15. Best ke?


Aku beli kat Shopee. Harga memang murah dari kedai lain. Seller lokal yang jual. Dulu aku pernah makan yang level 10. Tak pedas sangat tapi masuk jamban jugak lepas tu.


Kali ni aku masak special sikit. Aku tambah telur dadar. Dalam telur ni aku tabur sikit serbuk cili BonChili level 15, yang botol warna hitam tu.

Kalau tengok dalam gambar tu, ada rumpai laut atas telur. Aku beli rumpai laut ni kat Shopee jugak, tapi seller dari Indonesia. Beuki Snacks Shop. Memang sedap sangat rasa rumpai laut ni. Setiap kali aku masak megi, aku akan tabur sikit. Rasa pedas-pedas manja gitu.


Bagi aku, mi segera BonCabe ni memang sedap. Pedas dan penuh rasa. Ibarat makan Mi Sedaap tu. Cukup dengan rasa yang memang kena dengan tekak ni. Tapi kali ni, aku makan tak masuk jamban dah. Mungkin sebab dah terbiasa makan cili tabur yang pedas ni.

0 comment (s):

Post a comment

Sila komen, kerana komenmu begitu berharga.