Giveaway Buku Kereta Lembu Dari Melaka oleh www.fairusmamat.com.


Blogger Fairus ada buat giveaway tahun 2022 ni. Dan ni jugak GA pertama untuk tahun 2022 yang aku join. Dua orang pemenang bertuah akan dipilih untuk terima hadiah berupa buku Kereta Lembu Dari Melaka secara percuma. Dulu tak silap blogger Fairus ada info sikit pasal buku ni. Katanya:

Buku ini merupakan salah sebuah bahan yang boleh menjadi rujukan kepada masyarakat untuk mengetahui tentang hal-hal berkaitan sejarah kereta lembu, pekembangannya, kaedah pembuatan, bahagian-bahagian kereta lembu, pemilihan jenis lembu dan banyak lagi.


Jom join!


Cara nak join senang je. Klik poster kat atas dan ikut beberapa langkah yang ada dalam entri tu. Lawa pulak tengok cover buku tu. Simple dan kemas. Mesti menarik info yang ada kat dalam buku. Semoga berjaya kepada semua peserta!

Post a Comment

6 Comments